BLOGGER TEMPLATES AND TWITTER BACKGROUNDS »

Saturday, October 10, 2009

herfa nadira jailani

Atas permintaan dia, jadi saya post kan entri ini ditujukan khas kepada dia.

selamat hari jadi yang ke-19 Herfa Nadira !

8++pm:
tunggu nur afeeqah datang ke rumah saya sambil menonton televisyen; berita tv3.

9pm:
nur afeeqah tiba di rumah saya dan kami menunggu zaxx kerana dia kembali ke rumah nak ambil kek herfa.

9.30pm:
zaxx sampai.saya dan nur afeeqah salam mama cakap mahu pergi suda tetapi dia membalas 'ni pukul berapa nak balik ni.9.30 baru nak keluar rumah;.kami hanya gelak.pergi depan rumah dan fikky telefon cakap tunggu sekejap.saya cakap kat dia 'pegi jela umah efa tros'.kami bercakaran sebentar di dalam telefon.kemudian masuk kereta zaxx dan terserempak dengan fikky n syaqel.mereka ikut kami di belakang kereta zaxx.

9.40pm:
kami berlima (saya,afeeqah,zaxx,fikky,syaqel) sampai di rumah herfa yg disambut oleh herfa dan mamanya.kami masuk ke rumahnya dan membedal sate 40 cucuk (macam yang herfa mesej kepada saya).*sedap yaamat ye.ketika itu juga hadiah klip baju besa diberikan kepada herfa.terima kasih afeeqah.haha.makan makan dan tonton televisyen sampai pukul 10++pm.tiba-tiba zaxx bersuara 'jom pergi old town jalan yap kwan seng'.kami: 'mari-mari'.salam mama herfa dan bergerak dari rumah herfa.

10++pm:
saya,herfa,fikky dan syaqel naik kereta fikky.afeeqah dan zaxx .naik kereta zaxx.kami berempat ke ppr jelatek dahulu kerana fikky ada hal.kemudian kami terus ke old town.setibanya di old town,murfaddinta mesej saya bertanya saya di mana.saya membalas di old town jalan yap kwan seng dan ajak dia join sekali.

11++pm:
tiba di old town dan cari tempat yang paling best.kami order makanan dan minuman.syaza dan aboy(zed zaidi) tiba.tidak lama selepas itu murfaddinta juga tiba.dan ellina dan aman ruzaini tiba.makanan dan minuman kami sampai.

12am:

zaxx hidupkan lilin untuk kek birthday herfa.kami beramai-ramai nyanyikan lagu happy birthday.sesi makan kek bermula.

1.30am:
kami bersiap mahu pulang dan masing-masing pulang.seperti biasa kami berempat;saya,herfa,fikky dan syaqel juga pulang selepas mengucapakan selamat tinggal kepada yang lain.kami hantar herfa ke rumahnya dahulu dan kemudian ke rumah saya.

itulah perjalanan kami sepanjang malam hari jadi herfa.dengan semuanya yang tidak dirancang.haha.tapi,kami dapat bergembira ketika saat-saat ****.terima kasih kepada semua.dan herfa nadira,terima kasih kat u dan mama u dan happy birthday!


ini cake nyaaa


herfa sedang membuka hadiahnya


kan saya dah cakap sepit baju besa

herfa baca surat dari housemates kesayangan

herfa membaca kad yang saya,afeeqah dan zaxx tulis

herfa,saya,fikky,syaqel
afeeqah,zaxx

lihat muka zaxx.hahah

mama herfa(mama saya juga)

sesi menunggu makanan

wish

huishh

tiup sama-sama

potong sama-sama


saya tolong potongkan untuk herfa.lihat,dia sedang bercakap telefon



tadaaa.kek yang dipotong kepada 14 potongan



muka masing-masing dapat makan kek


terkena saya.uish


afeeqah,herfa,ellina,aman,saya,syaza,aboy,zaxx



fikky tiba-tiba ada


zaxx macam pimp.haha.kira duit.
masing-masing buat perangai gelak kuat-kuat yaamat.
maaflah old town.sepatutnya kawasan itu telah ditutup tetapi disebabkan kami,terpaksa la tidak ditutup lagi


*herfa cakap kat saya jangan sedih-sedih atau x gembira sebab hari jadi dia.saya cuba.tapi tak boleh.kenapa awak buat macam ni?hmm

6 comments:

hnj said...

terimakasih kpd u jugak.
kerna myabut hari kelahiran sy yer.
we had fun last night(:

suraya mahat said...

iye iye.mmg had fun sangatt.haha

hnj said...

xpew xpew.cabaran dan lumrah kehidupan mmg bgitu.
kita wat rilex jew okeyh.

fikky said...

1.30am:
kami bersiap mahu pulang dan masing-masing pulang.seperti biasa kami berempat;saya,herfa,fikky dan syaqel juga pulang selepas mengucapakan selamat tinggal kepada yang lain..

persoalannya.. bagaimanakah anda tahu bahawasanya kami terus pulang???
mungkin juga kami melencong ke tempat lain??
tidakkah begitu??

lulu said...

ayat zaxx macam pimp buat sy baca byk kali n tgk gamba tu. ingatkan awak nk ckp zaxx macam pimp secara fizikal. ok. jauh beza.


**sy sayu pula.rindu semua.

//nrulazman

suraya mahat said...

fikky: ok ok fikky.korg x balek tros.tah tah g swimming gamaknyaaa.hahaha

nrulazman: ehhh.saya x maksudkan mcm 'pimp' yg sbenar.dr gaya die tgk duit saja.hahhahaaa.
nrulazman!rindu awak juga tahu.igt igt 12th october.ok