BLOGGER TEMPLATES AND TWITTER BACKGROUNDS »

Saturday, October 10, 2009

open house

hari ini pukul 11am mama kejut.dia suruh siap.bila ditanya hendak ke mana,die menjawab hendak ke open house mahb.duh.sangat malas nak bangun sebab semalam tidur lambat kerana errr.pergi salahkan orang itu!ok.pergi mandi dan siap-siap sume.tapi belum pun cukup sejam,mama dah menjerit dari depan suruh cepat.dah la kejut saya lambat lepas tu nak suruh saya siap cepat pula.ish ish x patut tahu.kelam kabut siap cepat-cepat sebab tak nak mama menjerit+membebel.lepas tu,pergi ke bc ambil wani.wani buat muka dan marah-marah sebab kami lambat.dia tunggu dari pukul 11am tapi kami sampai 12++noon.maaflah wani.bukan salah mama dan papa.haishhh.kami bergerak terus ke hotel pan pacific kat klia tu.orang sangat la ramai dan saya pula boleh pula sakit perut.salah masa la nak sakit perut suraya!tapi,saya gagahkan diri juga dan masuk dan salam sumua-semua yang dikenali(padahal tak kenal sapa).lepas itu,ambil makanan dan makan-makan.hari ini tak dapat nak makan banyak sebab perut buat hal.duh.tak pe tak pe.tengok show yang sape tah perform tapi layankan saja.agak-agak dah lama sangat ada kat situ,saya cakap kat mama jom la balik.dan kami semua pergi mengucapkan selamat tinggal.masa dalam perjalanan pulang,wani tertidur.saya juga tertidur.iya saya tahu.baru 1 open house tapi dah surrender.bukan saja-saja jadi macam tu,tapi sebab saya tidur lambat sangat dan dikejutkan sebelum saya cukup tidur 6jam.haih.tapi tak mengapalah.sampai rumah,terus tak ada mood nak tidur.apa ini???!nevermind.abaikan.



tidak tahu siapa yang perform

papa,mama,saya

saya,wani

saya,wani lagi

1 comments:

hnj said...

suraya bgn pg.hebat sgt tuu.
ahahahha.xpew xpew balik rumah mkn byk lg.haaaaaa